Systemy przeładunkowe Wiśniowski


Oferujemy szereg produktów z zakresu techniki przeładunku w postaci bram, pomostów, uszczelnień, oraz wyposażenia
dodatkowego. Wszystkie elementy tworzone są w oparciu o najwyższą jakość materiałów oraz najnowocześniejsze
technologie, spełniając wszystkie normy dotyczące bezpieczeństwa oraz eksploatacji.

stanowisko-przeladunkowe-wisniowskistanowisko-przeladunkowe-wisniowski

Stanowiska przeładunkowe Wiśniowski - nowa jakość

Pomosty przeładunkowe Wiśniowski


Przeznaczeniem pomostu jest niwelowanie różnicy poziomu między miejscem rozładunku, a skrzynią ładunkową samochodu dostawczego.

Oferujemy dwa rodzaje pomostów przeładunkowych:


  • PowerRamp 232 NG - elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z klapą z opuszczanym językiem
  • PowerRamp 233 NG - elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z wysuwanym do przodu (teleskopowym) językiem
pomostpomost
sluzy-uszczelniajacesluzy-uszczelniajace

Śluzy uszczelniające Wiśniowski


Śluzy uszczelniające oferowane przez firmę WIŚNIOWSKI to doskonałe rozwiązania cechujące się trwałością i dobrymi właściwościami użytkowymi. Pozwalają one ograniczyć zużycie energii oraz zapewniają zabezpieczenie dla przeładowywanych towarów a także zwiększają komfort pracy dla personelu.

Dzięki zastosowaniu wytrzymałych materiałów charakteryzują się dużą odpornością na promieniowanie UV a także wysokie i niskie temperatury. Trwale zachowują estetyczny wygląd, a poszczególne elementy nie odkształcają się.

Oferujemy śluzy uszczelniające w różnych wersjach, dostosowanych do rodzaju pojazdów, przeładowywanych towarów oraz metod magazynowania.

Naprowadzacze Wiśniowski


Bezpieczne i precyzyjne dokowanie pojazdu ciężarowego w miejscu przeładunku odbywa się za pomocą naprowadzaczy kół.

Naprowadzacze umożliwiają precyzyjne zaparkowanie pojazdu, bez niebezpieczeństwa uszkodzenia zarówno stanowiska przeładunkowego i budynku, jak również pojazdu

naprowadzacze_wisniowskinaprowadzacze_wisniowski
odbojniki_wisniowskiodbojniki_wisniowski

Odbojniki Wiśniowski


To dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniami stacji przeładunkowej oraz pojazdu. Ich zadaniem jest pochłanianie siły i amortyzacja uderzenia samochodu ciężarowego dokującego w stacji przeładunkowej.

parallax background

Systemy przeładunkowe Wiśniowski

Informacje dodatkowe

Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z klapą z opuszczanym językiem PowerRamp 232 NG


Budowa

  • blacha łezkowa o grubości 8 mm (z ryflowaniem) i 6 mm (bez ryflowania)
  • język wykonany jest z blachy o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
  • platforma wzmocniona wzdłużnie
  • samoczyszczące zawiasy przednie

Praca

  • platforma i język (klapa) napędzane hydraulicznie
  • siłownik umieszczony centralnie pozwala na dostosowanie się rampy do przechyłów pojazdu nawet do 10% szerokości platformy

Obsługa

  • Pomost przeładunkowy 232 NG jest obsługiwany za pomocą tylko jednego przycisku. Wciśnięcie przycisku powoduje unoszenie podestu z pozycji początkowej oraz rozłożenie języka po osiągnięciu najwyższego poziomu. Zwolnienie przycisku powoduje automatyczne opuszczanie podestu oraz oparcie klapy na skrzyni ładunkowej pojazdu.

Zabezpieczenia

  • w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięcia,
  • wyłącznik awaryjny z  blokadą włączania,
  • boczne blachy platformy zabezpieczające stopy,
  • podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia  podczas ruchu poprzecznego),
  • czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
  • mocne podpory serwisowe,
  • zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny

Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z wysuwanym do przodu (teleskopowym) językiem PowerRamp 233 NG


Budowa

  • blacha łezkowa o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
  • język wykonany jest z blachy o grubości 14 mm (z ryflowaniem) i 12 mm (bez ryflowania)
  • platforma wzmocniona wzdłużnie

Praca

  • platforma i język (klapa) napędzane hydraulicznie
  • język wzmocniony prowadnicami przesuwającymi się w profilach platformy
  • praca siłownika odbywa się pod niskim ciśnieniem roboczym (100 bar)
  • twardo chromowane tłoki przystosowane do pracy pod ciśnieniem 1200 bar.
  • przewody hydrauliczne przystosowane do pracy pod ciśnieniem do 600 bar.
  • w głównym siłowniku wbudowany zawór bezpieczeństwa

Obsługa

  • pomost przeładunkowy 233 NG jest obsługiwany za pomocą panelu 4-przyciskowego
  • blokada języka w momencie oparcia rampy o powierzchnię ładunkową samochodu
  • platforma i język aktywowane niezależnie za pomocą agregatu hydraulicznego
  • poziom rampy dostosowuje się do ruchów samochodu w trakcie przeładunku

Zabezpieczenia

  • w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięcia,
  • wyłącznik awaryjny z  blokadą włączania,
  • boczne blachy platformy zabezpieczające stopy,
  • podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia  podczas ruchu poprzecznego),
  • czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
  • mocne podpory serwisowe,
  • zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny
  • obsługa przedstawiona czytelnymi piktogramami

POMOSTY - WYMIARY:


Wymiary [mm] 2000 x 2000 2000 x 2500 2000 x 3000 2250 x 2000 2250 x 2500 2250 x 3000
PoweRamp 232 NG 232 NG - 009 232 NG - 010 232 NG - 011 232 NG - 013 232 NG - 014 232 NG - 015
PoweRamp 233 NG 233 NG - 009 233 NG - 010 233 NG - 011 233 NG - 013 233 NG - 014 233 NG - 015

Śluza uszczelniająca PowerShelter 403M


Konstrukcja:

  • rama przednia wykonana z anodowanego i wytłaczanego aluminium
  • rama tylnia wykonana ze stali ocynkowanej
  • sprężyste ramiona łączące ramy ułatwiają dostosowanie się śluzy do dokującego pojazdu
  • dzięki systemowi drenaży woda nie zalega na śluzie

Fartuch:

  • wykonany  z jednego kawałka tkaniny poliestrowej pokrytej warstwą PVC
  • wysoka odporność na rozdarcia i ścieranie
  • śluza jest elastyczny w płaszczyźnie pionowej, a stabilny w płaszczyźnie poprzecznej
  • oznakowanie na krawędziach spełnia rolę orientacyjną w celu ułatwienia precyzyjnego dokowania pojazdu

Specyfikacja techniczna:

  • Szerokość – 3400 mm
  • Wysokość – 3400 mm
  • Głębokość zabudowy - 600 mm
  • Szerokość bocznych fartuchów – 600 mm
  • Wysokość górnego fartucha – 1000 mm
  • Gramatura fartucha – 3000g/m2
  • Standardowy kolor - czarny

Śluza pneumatyczna PowerShelter 407


Konstrukcja:

  • stelaż ze stali ocynkowanej zabezpieczony od zewnątrz powlekaną blachą stalową
  • narożniki wykończone listwami z anodowanego aluminium
  • zabezpieczenie w postaci konsoli ochraniających z ocynkowanej blachy

Poduszki:

  • wykonane z tkaniny poliestrowej powleczonej obustronnie odporną na ścieranie, antyelektrostatyczną warstwą PVC
  • paski zabezpieczające z dwuwarstwowej elastycznej tkaniny poliestrowej powleczonej odporną na ścieranie, antyelektrostatyczną warstwą PVC
  • harmonijkowa forma w kształcie wzdłużnych poduszek

Napęd:

  • górna poduszka rozwijana za pomocą silnika rurowego
  • kompresor wypełnia wszystkie poduszki powietrzem równolegle z rozwinięciem uszczelnienia

Obsługa:

  • jeden przycisk uruchamia silnik rurowy oraz poduszki
  • czas uszczelnienia przestrzeni między pomieszczeniem a pojazdem – 30 sekund
  • kompresor utrzymuje ciśnienie w poduszkach
  • system detekcji zapewnia stałe dopasowanie górnej poduszki do ruchów pojazdu
  • za pomocą naciśnięcia guzika silniki zostają dezaktywowane
  • górna poduszka zwija się za pomocą funkcji powrotu

Specyfikacja techniczna:

  • Szerokość – 3500 mm
  • Wysokość – 3750 mm
  • Głębokość zabudowy – 0/ 800 mm
  • Paski zabezpieczające (szerokość boków) – 250 mm
  • paski zabezpieczające (wysokość góry)
  • zalecana wysokość montażu 4700 mm
  • garmatura materiału poduszek – 650g/m
  • szerokość bocznych poduszek w trakcie pracy – 600 mm
  • głębokość górnej poduszki w trakcie pracy – 1100 mm
  • czas wypełnienia poduszek powietrzem – 30 sekund
  • powrót do pozycji wyjściowej
  • klasa bezpieczeństwa panelu sterującego – IP65
  • zasilanie – 230 V/ 0,25 kW
  • napięcie sterowania – 24 V DC
  • temperatura pracy – od -35°C do 80°C
  • kolor - czarny

Naprowadzacze w wersji do zabetonowania – 970-013


  • wykonywane z rury stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie za pomocą cynkowania ogniowego
  • średnica 160 mm
  • długość 1920 mm
  • elementy zakotwiczające betonowane na głębokość 40 cm

Naprowadzacie w wersji do przykręcenia (z flanszą) - 970-011


  • wykonywane z rury stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie za pomocą cynkowania ogniowego
  • średnica 160 mm
  • długość 1920
  • montowana do podłoża za pomocą płyty montażowej (flanszy) na  czterech śrubach

Odbojnik gumowy RB 300


  • Wykonany w całości z odlewu gumowego o wymiarach 250x300x100
  • Odbój posada dwa otwory montażowe
  • Możliwość montażu na konsolach

Odbojnik gumowy RB 500


  • Wykonany w całości z odlewu gumowego o wymiarach 250x500x100
  • Odbój posada dwa otwory montażowe
  • Możliwość montażu na konsolach